ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بابایی و پسری

عکسای سونوگرافی ایلیا

1390/7/3 10:56
نویسنده : بابایی
525 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به نی نی مامان و بابا امروز چطوری عزیزم.
بابایی زحمت کشید این چند تا عکسای سونوتو برات اسکن کرد من هم گفتم بزارم تو وبلاگت تا یادگاری بمونه نمیدونی اون لحظاتی که همراه بابایی میرفتم سونو بابایی چقدر خوشحال بود چون تو رو میدید بالاخره اونم برای خودش رویاهایی داره
و با عکسات خیال پردازی میکنه جالب دفعه آخر که رفته بودیم سونو تا تو رو دید گفت انگار خودمو دیدم خیلی دوست داره تو شبیه خودش باشی  من هم گفتم مخصوصا شمکش که کوپ تویه دوتاتون شکموییت  آخه تو تصویر سونو شمکت خیلی گنده بود. ولی  نمیدونه که تو کوپ من میشی حالا یه ذره لطف کن و قد و هیکل بابایی  ارث ببر البته بگم بابایی تو خیلی خوش چهرس  اگه کوپ بابایی هم  بشی بازم من کیف میکنم  من راضیم مثل بابایی خیلی مهربون باشی  دل کسی نشکنی اهل درس خوندن خیلی زیاد هم باشی   و مثل اون پر تلاش باشی ولی تا میتونی شیطون باش که با هم خراب شیم سر بابایی  البته مامانی خودم میگه که تو صورتت گرد میشه کمی تپل میشی  و خیلی خوش اخلاق تا حالا هم که خوب پیش بینی میکرده ببینیم در مورد تو درست در میاد یا نه اینم عکسای سونوت:

 

 

 

ینجا شما 5 هفته و 5 روزت بوده عزیزم و تاریخ سونو هم 25 فروردین سال 90 اولین سونوی مامانی

 

 

 تو این عکس هم ضربان قلبت 158 در دقیقه میزد قربون اون قلب کوچمولوت برم عزیزم و اندازت هم 6 میلیمتر   و سنت هم 12 هفته و 2 روز بوده تاریخ سونو هم 2 خرداد سال 90

 

 

 

بله تو این تصویر که مشاهده میکنی جنابعالی دیگه جنسیتتون واسه ما مشخص شده  یه پسملی ناز هستی ضربان قلبت منظم و حدود 143 در دقیقه شده  و  اونجا هم داشتی شیطونی میکردی حرکاتت مشاهده شده از الان زیر ذره بینی  سنت 18 هفته و 4 روز بوده .قد کشیدیا ماشالله 156 میلیمتر بودی و وزنت هم 250 گرم  . تاریخ سونو 15 تیر سال 90


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)